poniedziałek, 28 lipca 2014

Wróciłam i paczuszki

Hej, już wróciłam z wakacji i od razu zaczęłam rozpakowywać paczki które do mnie przyszły, bo na wakacjach zamówiłam sobie z sklepiku dla was i kreatywnego straganu. Więc może pokaże wam co zamówiłam to zacznijmy od kreatywnego straganu.


To najbardziej na co czekałam to sznurki mnóstwo sznurków z każdego koloru. 



następnie dwa mini misie 



Buteleczki różne rozmiary




Łańcuszek wzięłam 2 metry 



Krawatki duże 20 sztuk 



Końcówki do sznurka złote i srebrne 




Karabińczyki 



Duży patyczek Fimo pomarańcza



I oczywiście zawsze można liczyć na gratisy dostałam 3 patyczki Fimo truskawka banan i serduszko




I to tle zapłaciłam 50 zł razem z przesyłką, a teraz sklepik dla was 


Głównie zamawiałam modelinę, więc nie będę pisać kolorów.


A razem wszystko wyglądało tak, pierwszy raz wszystko przyszło mi w worku a nie w kartoniku






Dużo modeliny Premo 




I Fimo 




I  jeszcze mini buteleczka Coca Coli





Ostry nożyk



I 10 baz broszek 



No i to wszystko na dziś, właśnie uzupełniam sklepik na srebrnej agrafce więc tam zapraszam jutro i jeszcze dla was wizytuweczka. 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz